Ränderna går aldrig ur

Enkla svart vit/randiga toppar tycker jag alltid är snyggt och just kombinationen svart/vitt är absolut snyggast som ränder enligt mig- klassiskt, snyggt & okomplicerat alltid ett säkert kort.

Hittade fyra snygga varianter från Serious sally by Rut mfl hos nelly.se. Jag gillar allihopa men den med sned skärning gillar jag bäst och skulle dessutom vara snyggt att knyta den för lite variation.



SERIOUS SALLY BY RUT M.FL från nelly.se

Postat av: Josefine

snygga!

2010-02-22 @ 12:10:59
Postat av: Pauline

håller helt klart med dig. Jättesnyggt. Köpte nydligt en svartvitrandig klänning som är så himla snygg. råka få en curryfläck på den dock och fick inte bort den, men mamma (min räddare i nöden) hjälpte mig så nu är den snygg och ren igen =)

2010-02-22 @ 16:14:03
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: carolina

ränder är grejen :)

2010-02-22 @ 20:19:39
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: