Nu är det slut på veckan det är dags för...


...Fredagsmyyys ;-) Oj vad den här förmiddagen har gått fort! och jag har mest stått i köket käns det som :P hade ett helt berg av disk som var mindre kul att ta tag i men nu är det gjort *pjuh*
Har även tvättat sängkläder så nu är det renbäddat och lite extra skönt att krypa ner i sängen ikväll ;-)
Vi har nyss ätit lunch här hemma  och Elwira sussar nu sött och Ludwig ligger och gymmar här brevid mig.
Tänkte strax passa på att göra mig iordning lite, har inte kommit så långt än :-D lite smink och andra kläder så kan vi gå ut en sväng efter lillan vaknat hade jag tänkt.
Nu börjar Ludwig bli lite trött här så dags att avsluta här och det är dags för amning och sedan somnar han förmodligen, han brukar vara rätt bra på att somna en stund efter Elwira gjort det.

Återkommer senare! kraam


Postat av: Diana - Gravid ♥

Mysigt med fredagsmys! Ska jag också ha. Om vi inte får spendera kvällen på BB, HOPPAS! Nu vill jag att lillan ska komma ut... ;0) KRAM

2010-02-12 @ 12:48:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

haha....jag syftade på att försova sig och sen lyckas få på TVÅ barn kläder....nåt i magen...få på sig själv kläder och sen halvspringa till dagis....jag skulle misslyckas totalt:)



kram

2010-02-12 @ 13:25:20
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: sandra

Usch för disk, tycker jag diskar hela dagarna ibland :-) Önskar vi hade plats för en diskmaskin. Hoppas ni får en bra fredag! Kram

2010-02-12 @ 14:13:08
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: