Google analytics

Tror du att statistiken på blogg.se stämmer överens med verkligheten? då tror du helt fel. Ett tips är att ladda ner google analytics om du verkligen vill få superkoll över statistiken. 

Jag själv tycker inte det är superspännande med statistik direkt, men det var lite kul att se att bloggen tydligen läses av så många fler länder än lilla Sverige exempelvis. det var busenkelt att ladda ner och jag hade google-konto sedan tidigare så det gick på två sekunder. 
 Min syster däremot hon tycker det är mycket roligare än vad jag själv tycker med statistik. 
 Jagycker så klart att det är kul att folk läser bloggen, men strävar ju inte direkt att bli någon blondinbella för att ta ett exempel :-) och ibland har jag faktiskt funderat på att lägga av helt men så länge jag tycker det är KUL så fortsätter jag. Är ju min lilla hobby numera kan man säga.

Kommentarer är alltid kul att få, även om jag själv inte är alltför bortskämd med det alla gångger här på bloggen, det är många "smygisar" här ;-)

Men som sagt google analytics är ett tips för den som vill veta sin statistik och finns att ladda ner här.





Postat av: Therese

Bra tips! Ja smygläsare finns det tydligen många av. själv läser jag sällan en blogg utan att kommentera. Det finns ju alltid något att säga. kramar

2010-02-02 @ 10:32:12
URL: http://theperfectwifeblogg.se
Postat av: Carolina

Jag håller med Therese, jag måste vara den sämsta smygläsaren... kan nästan aldrig hålla mig från att kommentera. ;) Men det är förmodligen för att man själv tycker det är så kul med kommentarer! :-)

2010-02-02 @ 10:48:10
URL: http://carolina1979.se
Postat av: emelie&hugo

Haha, känner mig träffad! Jag läser dagligen.... Ska försöka kommentera mer :-)



//emelie

2010-02-02 @ 10:54:51
Postat av: Kristine

Då är jag en av smygläsarna skäms Längtar tills du ska komma ner snart. Puss Kristine

2010-02-02 @ 11:16:22
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Carro-sthlm

då är jag en till "smygis" är dålig på att kommentera bara...

2010-02-02 @ 12:13:25
Postat av: Joyce och Stephanie

yeeeeeee, fin blogg:)

2010-02-02 @ 12:21:28
URL: http://missieofsweden.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jag skäms, har läst din blogg dagligen sedan i somras någon gång kanske. Hittade den när jag sökte på "graviditetsvecka 22" eller något liknande, när jag väntade min son. Min lille kille kom en vecka efter Ludwig så det har varit kul att följa med på din resa, när jag var gravid själv! Har aldrig kommenterat, men det får bli bättring på det! Älskar din blogg! Kram på dig!

2010-02-02 @ 12:26:57
Postat av: Ingela

Jag tar inte åt mig, jag brukar kommentera :)



Vad söta barnen är när de pussas!



Hur sover Elwira? Sover hon bra eller vaknar hon något på nätterna? Vilka tider sover hon mellan? Våra tjejer är ju nästan jämngamla och det kan vara intressant att höra hur sovvanorna ser ut.



Ha en fin fortsatt dag!



Kram

2010-02-02 @ 12:50:29
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag tar direkt åt mig av smygiskommentaren! Jag har kommenterat förr men inte så ofta med tanke på att jag läser dagligen. Skyller på tidsbrist, brukar ofta titta in lite snabbt mellan två uppgifter (jobbar från hemmet). Gillar din blogg :)

2010-02-02 @ 13:26:35
Postat av: Thina

Jag tittar in ganska ofta :) Men att kommentera gör jag inte för ofta. Don't know why :)

Alltid roligt att läsa om barnen dina förstås, och när du har något om inredning är det superkul eftersom det är ett av mina största intressen :)

Kram från en gammal vän.

2010-02-02 @ 13:26:47
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Känner mig också träffad. Tittar ganska ofta på din blogg och har gjort sedan i sommras. Hittade den när jag var gravid. Fick en dotter dagen efter dig (4/10) så det är kul att se hur din son utvecklas och jämföra med min flicka. Har även en dotter till på 3 år. Tycker det är kul med inspiration till barnkläder att handla på nätet.

2010-02-02 @ 14:47:40
Postat av: bente

Nä du får inte ha några funderingar på nedläggning av bloggen då blir jag tokig.... älskar ju att läsa om dina små charmtroll då känns det i alla fall som att ni inte är så långt borta puss

2010-02-02 @ 15:27:24
URL: http://enmammasbekannelser.blogg.se/
Postat av: frida

Haha, ja då är det kanske läge att ge sig till känna här då. Jag är en riktig smygis som sällan kommenterar, men jag tycker din blogg är supermysig och har följt den ett bra tag nu. Fick själv en dotter i september vilket gör att det är extra kul att följa din blogg nu. :)

2010-02-02 @ 16:58:32
URL: http://fantastiskafrida.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Bara för det måste jag ju kommentera idag, jag smyger ju runt här ;)



Har själv en massa som smyger runt i min blogg och aldrig gör något väsen av sig.



Kram

2010-02-02 @ 17:05:30
URL: http://ugglehuset.wordpress.se
Postat av: Katrin

Ja jag är ingen smygis heller, är svårt att inte kommentera istället tycker jag! Ibland vill jag skriva ngt efter varje inlägg om jag missat ngr ;) Och det gör jag också ibland ;)



Jag tycker inte heller det är så viktigt med statistik men visst är det kul att se hur många läsare man har.

Kommentarer däremot är superkul tycker jag! Få lite feedback. Fast en del smygisar är det allt också.. =)



Kram kram

2010-02-02 @ 19:49:53
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Erika- Chic mama

JÄTTEKUL att få läsa lite om er som inte kommenterat tidigare =)

2010-02-02 @ 22:16:05
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: