Cult design My & Mini

Även om Ludwig inte har något eget rum ännu så tycker jag det är kul att kika runt och bli inspirerad och titta på inredning till ett kommande pojk rum i framtiden.
Elwiras rum fungerar just nu som enbart sovrum, där hon bara är när hon ska sova i princip så något nytt till hennes rum är inte aktuellt just nu.

Cult design har ju den söta My & Mini serien. den dagen L får ett rum så skulle jag vilja ha ett vitt eller svart tre fat och placera lampan, speldosan och en kruka där på och placera i ett fönster.
Nappboxen gav jag bort till present en gång till en liten tjej som använde napp och den blev minst sagt uppskattad. Napparna kan även sättas dit i apans eller valens mun :-)



Cult design

Postat av: Josefine

Jag visste faktiskt inte att cult design gjorde barnsaker med så nu måste jag titta efter deras saker nästa gång jag åker till stan och shoppar :)

2010-02-08 @ 15:25:39
Postat av: Katrin

Älskar cult design, bara massa fina grejer =)

2010-02-08 @ 20:25:19
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oliver har också den napp-burken, älskar den!

2010-02-09 @ 10:14:15
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: