Lite måndagsseg

Hallå därute i måndagskvällen!

Vad skoj vi haft i helgen med både lilljul och 1-års kalas! Sådant lever jag länge på :-) idag har jag jobbat med en isittande huvudvärk som inte riktigt vill släppa. Tänkte ta ett bad och sedan krypa till kojs fortast möjligt nu ikväll.
Trötthet och huvudvärk är ingen lyckad kombination och en god nattsömn gör nog susen så jag vaknar med nya krafter i morgon.

Natti natti ni söta!




Postat av: Carro

en till här som är måndagstrött och du är förmodligen inte ensam. jag brde lägga mig med en bok och sova nu jag me.

2010-12-06 @ 21:38:34
Postat av: Cecilia

Gud, vilka härliga bilder från kalaset! I helgen var det fullt upp även här och efter en kopp te är det nog läggdags som gäller.. Din blogg är så mysig och piggar upp! God natt!

2010-12-06 @ 21:41:48
Postat av: marlene

Hoppas du får sova gott o att huvudvärken släpper...



KRAM

2010-12-06 @ 22:10:12
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Marieh

Tyvärr kommer de ofta tillsammans också. Typiskt. Hoppas du får en bättre dag idag.



Sv. ja granar är fantastiska. Jag önskar att vår lilla gård kunde ha en också, vi har en naturligt men den är fruktansvärt opyntad så det är ju inte samma sak.

2010-12-07 @ 09:15:51
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du sovit gott och huvudvärken försvunnit! Kram

2010-12-07 @ 10:07:37
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: