En seg julkola

Ja som en seg julkola känner  jag mig ikväll! Har jobbat idag och det var en hel del folk på stan om man säger så och när jag kom hem kände  jag hur slut jag var i kropp & knopp, fast det är kul när det är full rulle men tar så klart lite extra på krafterna också. En förkylning med halsont har jag fått också, mindre kul just nu. Ska köpa ingefära och apelsiner och citroner i morgon och blanda ihop en huskur och hoppas på att bli bättre. Helst av allt skulle jag vilja ha en heldag isängen och bara få va.

Apropå kola så gjorde jag faktiskt en kola häromdagen men den har visst någon redan ätit upp, jag säger att det är någon liten hustomte som varit i farten, kan ju inte vara jag ;-)

Nä nu blir det att bädda rent i sängen här lite snabbt, ta en sen dusch och sova sött. Natti natti denna fjärde advent!




Postat av: Ms. Kidelin

Oh my vad energisk du är som bäddar rent i sängen så här sent, hihi. Jag känner mig också otroligt seg just nu, kanske är årstiden... Ha en skön start på nya veckan.



Ps. Köket kommer i slutet av dec/början av jan.

2010-12-19 @ 22:56:02
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: Therese

inte nåt skoj, här är jag med dunderförkyld med täppa och snor, men som tur var inte halsont. kram

2010-12-19 @ 23:18:55
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch då , krya på dig!! Kram

2010-12-20 @ 11:30:40
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: