Ännu doftar sommaren

Nu har det verkligen börjat blivit mörkt om kvällarna! Gäller att bunkra upp med ljus. Klassiska värmeljus går åt mest här hemma och så Yanke candle och andra doftljus så klart. Provar mitt nya ljus i doften "Strawberry Buttercream" ikväll och ännu doftar sommaren säger jag :-)mmm såå gott!

Dagtid finns inte ett spår av hösten just nu och här har det varit strålande solsken och 25 grader varmt idag, hur skönt som helst! Vi har varit i parken och gått en runda vid öster mälarstrand. Vi tar det vackert innan förskolestarten helt enkelt :-)
Börjar även bli dags för mig att jobba lite smått känner jag för jag längtar till det, ska kolla upp det inom snar framtid hur jag ska göra, men kommer inte jobba heltid, så mycket vet jag än så länge.

Snart dags att sussa här känner jag, ögonlocken är tunga denna måndagskväll. Natti natti!

Ett nytt Yanke candle brinner här i kväll och doftar så gott! Finaste tändsticksasken skymtar fram i bakgrunden


Postat av: sandra

Ja visst är det härligt att värmen är kvar, jag måste också köpa hem lite nya ljus snart! Ja med renovering så blir det nog bra! Just nu är insidan inte så vacker men det kommer tids nog :-) Kramar! Sov gott!

2010-08-16 @ 21:58:54
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

har en tävling gissa kändis :)

om du har lust att vara med så läs hur du gör på min blogg! :)

det du vinner är att jag länka din blogg i ett inlägg på de sättet får du fler kommentarer och läsare! :)



förresten kanon blogg! :)

2010-08-16 @ 23:15:28
URL: http://lowiiisaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tittar lite nu på deras hemsida och ska boka lite.. men vet du om det är någon skillnad på alla jeans? är det samma modeller eller kill och tjejmodeller för det framgår inte?

2010-08-17 @ 10:20:05
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: