Vintage stories damkollektion

Vet inte vad det är med Kappahl men det är butiken som alltid glöms bort när jag tar en runda på stan. Äger inget plagg därifrån- ännu. Men kikar man på dam kollektionen för Vintage Stories så kan jag lätt hitta ett och annat!

Cardigans i vitt och rosa med sött brodyr faller mig i smaken samt den söta tishan med mimmi pigg på.
Den småprickiga halterneck toppen är en söt sommartopp, men gärna lite bränna till den då ;-)
En söt blommig klänning i 50-tals tappning känns helrätt, och blommönstrat överlag känns väldigt vårigt & somrigt.
Pärlor är en klassiker och framförallt pärlörhängen gillar jag som sitter i mina snibbar nästan varje dag, känner mig nästan naken utan dom :-)



Postat av: Frida

Dom har mkt fint, Lindex har höjt ribban :) Synd bara att det inte finns något fint till småkillarna...

2010-04-07 @ 10:07:44
URL: http://mittlivmedviggo.blogspot.com
Postat av: carro sthlm

Jättefint alltihop. kommer kolla en sväng på fredag jag med

2010-04-07 @ 21:21:53
Postat av: Anonym

Jag var på stan på kappa hl idag och den rosa cardigan fick följa med i en shoppingpåse hem för den var så fin, tack för tipset :)

2010-04-09 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: