Vart tog våren vägen?

Men vad är det som händer? igår började snöa här, vilken chock! är väl inte vanligt att det snöar när vi börjar närma oss Maj? inte vad jag kan minnas iallafall VART tog våren vägen?!
Är slaskigt och nollgradigt här då det var bara att dra på sig gummistövlar och parkas i dag när jag cyklade iväg med lillan till föskolan, inget vidare cykel väder när man får blöt snö i ansiktet :/

Här ska maskinerna gå varma ett par timmar och ska tvätta rubb och stubb här hemma, skönt när det är gjort! Tror jag ska fortsätta lägga ut tradera annonser med, himla skönt att rensa!
Blir inte så mycket roligare än så denna Torsdag för min del tror jag, så det är väl lika bra att köra igång nu bums :-)

Kram, kram!

Postat av: Therese

se till att du lägger ut annonsen på kvällarna för att få så mycketsom möjligt betalt. du kan skriva objektbeskrivningen i ett mail sen bara klistra in på kvällen. kram

2010-04-22 @ 10:51:48
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: