Feberfritt, babysim och frisörträff

Ludwig vaknade före Elwira idag så jag tog Ludde och gick upp och lät bli att väcka Elwira och M. En liten stund efter vaknade Elwira och var feberfri, så skönt att det "bara" var över dagen igår hon fick feber av någon okänd anledning.

Idag är det äntligen dags för babysim igen för min och Ludwigs del, riktigt mysigt att ha en liten "egenstund" med bara han och jag för oss själva en stund såhär på lördagar.

Jag träffade föressten på min frisör igår som jag inte träffat på ett halvår, för det var just ett halvår sedan jag gick till honom.
Hade i en färgtoning här hemma häromdagen på mig själv så håret är nu lite mörkare än vanligt.
Men det var verkligen pinsamt när jag stod och pratade med honom och han pratar vanligtvis alltid om mitt hår som han älskar men han sa ingenting igår, fast vad ska han säga? "ahopp har du gått till någon annan och fixat håret istället för mig" eller "hemmafärgning" nää så skulle han ju inte säga, men förmodligen tänkte han på det och det var det jag tyckte var lite pinsamt :-)

Önskar en toppen lördag!

Postat av: Nina

Skönt att hon är feberfri! Mysigt med lite egentid med den lilla ; )



Ha en bra lördag!

2010-04-10 @ 09:40:29
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Sandra

Mysigt med babysim :) Vilken frisör går du till, jag skulle verkligen behöva klippa mig har inte gjort det sedan i höstas.. Men har inte hittat någon frisör som jag trivs med än. Skönt att Elwira vaknade feberfri! Kram

2010-04-10 @ 11:04:33
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Therese

nu har jag mailat om de rosa converse måtten hör av dig om det då jag ska sälja de du inte ska ha. Hoppas det blir mysigt på babysim. kram

2010-04-10 @ 11:34:18
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: