Shutter island

Skulle gå iväg och köpa blöjor ikväll och kom på typ tio i nio att vi skulle kunna gå på bio och sagt och gjort så gick vi iväg och köpte blöjor och sedan hoppade vi in på en bio, vi valde som hastigast att se "Shutter island" snacka om att gå på bio i "sista minuten" men så mysigt! och filmen var bra. Tycker Leonardo DiCaprio är en riktigt duktig skådis.

Kommer knappt ihåg när jag var på bio sist? måste varit "Confessions of a Shopaholic" förra året :-) Ludwig somnade strax efter vi gick iväg och hade precis vaknat och var hungrig när vi kom hem igen- perfect timing ;-)
Efter Ludwig ätit och somnat drack vi mer te, gjorde smörgåsar och åt ännu mera marabou polka, så himla mumsigt!  

Nu är jag så trött och vill bara sluta mina två blå och somna in för nu är kloackan väääldigt mycket!

Natti natti!


Postat av: jasse

tyckte också om filmen, såg den häromdagen faktiskt

2010-04-26 @ 07:58:55
Postat av: sandra

Skönt att få komma iväg på bio! Var längesedan vi var på det med. Blev så sugen på marabou polka igår men jag hittade inte den i någon av de butiker jag åkte till så det fick bli vanliga marabou. Hoppas ni får en bra dag i solen!

2010-04-26 @ 08:56:49
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKADE den filmen!

2010-04-26 @ 09:05:45
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Therese

den är bra men samtidgit sorglig, tänk att människor kan ha det så, det har hänt dem något som de förtänger för de orkar inte minnas. kram

2010-04-26 @ 10:09:35
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: