Lömska magsjukan

I torsdags var den en liten kotte från Elwiras förskola som fick gå hem pga av feber &magsjuka och i fredags på Elwiras lediga dag fick hon feber. Vi höll timmarna för att hon skulle slippa magsjukan och febern gick över snabbt och ingen magsjuka i sikte- förens idag :/
Nu ligger hon helt utslagen i soffan och sover/kräks om vartannat, tycker så synd om henne! Hon säger inte mycket utan ligger mest med sin giraff stilla, stilla- alldeles för stilla :-(

Pratade med förskolan idag och det var fler som hade fått gått hem nu, jäkla magsjuka! jag åkte ju på skiten för några veckor sedan med, fast då berodde det på hallon med magsjuke bakterier i som jag hade oturen att få i mig.

Igår fick fick jag huvudvärken från helvetet och sovit riktigt kasst i natt ochnu jag har även  fått samma skit som lilla E och jag har varit riktigt dålig och kräkts hela förmiddagen, men jag känner mig redan bättre (tack o lov) så jag ska inte klaga mer för egen del, orkar ju nu vara uppe på benen iaf.

Nu vill jag bara att allt ska vara som vanligt igen och att min lilla tjej ska vara pigg och glad, så som hon brukar vara!  Vill bara få vara FRISKA nu och vara ute i friska luften i det helt underbara vädret som vi fått, strålande solsken och 11 plusgrader!


Postat av: Carro-sthlm

blää då! magsjuka är inte det roligaste man kan ha!

2010-04-13 @ 17:04:47
Postat av: Nina - Glamourmamman

Men stackars, stackars er!! Har inte ni haft magsjuka så det räcker och blir över :-(

Massa krya-på-er-kramar!

2010-04-13 @ 17:59:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy vilken otur ni haft med magsjuka! Hemskt med denna lömska sjukdom tycker jag. Hoppas både du och E piggar på er snart. Kram

2010-04-13 @ 18:07:46
URL: http://houseofsra.blogspot.com
Postat av: sandra

Nej usch, vilken otur ni har med magsjukan. Jag hoppas den försvinner snabbt så ni blir pigga igen! Kommer ihåg när Alvin hade det och det var ingen lek, fick åka till akuten med honom för att få i honom vätska! Skickar några krya på er kramar

2010-04-13 @ 20:18:59
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Usch, stackars er! Hoppas ni kryar på er snart! Kram

2010-04-13 @ 20:25:16
Postat av: Camilla

Huva, usch, magsjuka är aldrig roligt. Vår stora tjej åkte på det i fredags men tack o lov (får man säga så...) så var hon hos sin pappa i Göteborg och var sen frisk när hon kom hem till oss i Mälardalen på söndagen.

Krya på er!

2010-04-13 @ 21:41:33
URL: http://www.tildaochhugo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: