Dunderladdning på nytt

Godmorgon!

vaknade i natt när jag skulle amma Ludwig och kände att jag var helt blöt vid bröstet, vet inte vad det är med min mjölkproduktion just nu men de senaste två dagarna har det inte varit stabilt som det hittills har varit utan läckt en massa och känns ungefär som i början, innan mjölkproduktionen hunnit stabiliserat sig och det kommer alldeles för mycket.
Kanske det beror på att jag varit/är sjuk ock kroppen inte helt är frisk? en dunderladdning har jag fått som inte riktigt släpper, tur att det finns amningskupor oxh att jag hade kvar det hemma  :-)
 Hursom är det väl bättre med för mycket än för lite som man säger :-) Ludwig har ätit som han brukar trots förkylning och feber så inte är det för att han har ätit mindre. När jag tänker efter har han iofs snuttat lite mer än vanligt nu när han haft feber så det beror så klart på det.
För mycket av det goda resulterar i att han har börjat att kräkas, något som han aldrig någonsin gör i vanliga fall lite små jobbigt.

Lilla E har fortfarande feber och vi är snoriga här hemma fortfarande. Jag känner mig dock mycket piggare och inte liga seg i bollen som jag blir av förkylning.

Nu ska jag fixa smoothie till mig och Elwira. Kram kram!

Postat av: Carro-sthlm

krya på er och trevlig helg!!

2010-04-17 @ 12:41:58
Postat av: Josefine, Blåeld

Hoppas att det ställer sig tillrätta igen! Men som sagt; hellre för mycket än för lite! : )



Kram!

2010-04-17 @ 14:58:10
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Nina

Gott med smoothie =)

2010-04-17 @ 15:30:02
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Men det brukar ju öka på lite då och då eftersom dom växer och behöver mera mat efter ett tag. Så var det iallafall för mej när jag ammade C :) Brukar ordna till sig efter 2-3dagar.

2010-04-17 @ 18:51:58
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: