Dove Visible Care

Fick för en tid sedan ett paket från buzzador med en ny produkt från Dove. Dove Visible Care - Duschcreme.
Som buzzador fick jag en fullsize flaska samt ett gäng mindre små flaskor att dela ut till vänner och bekanta.
Tyckte själv först att duschkrämen luktade för starkt men den kändes lite mildare när man använde den i duschen och luktar fräscht.
De som jag delat ut flaskorna till har bara blivit glada och gillat både att få testa något nytt samt doften.

"Dove Visible Care är först på marknaden med Nutrium Moisture vilket kliniskt bevisat reducerar skador på huden orsakade av daglig rengöring. Redan efter sju dagars användning börjar torr hud återfå sin mjukhet och efter tre veckor är resultatet synligt märkbart", säger Maria Friberg, nordisk varumärkeschef på Dove.

Vill du också bli en buzzador och få testa, marknadsföra och recensera så går du in på hemsidan: buzzador.com
Vill du bli rekryterad av mig skriver du in mitt användarnamn: only_kika i rekryteringsfältet.
personligen tycker jag det bara är kul att få prova på nya produkter och tipsa andra


Postat av: Johanna C

har också buzzat om den kampanjen och tyckte med om den

2010-04-11 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: