Det är en strålande söndag!

Godmorgon strålande Söndag!

Vi har börjat dagen med mumsiga frasvåfflor med sylt, tänkte först göra pannkakor men var mer sugen på våfflor idag :-)
 Det är äntligen sol här igen samt humöret är på topp! Kände mig så trött i morse men när jag upptäckte att det var så fint väder blev jag genast aningen piggare och med våfflor i magen så är vi fortfarande mätta och belåtna.  
Nu är jag bara sugen på att gå ut och strosa i det fina vädret. Vi ska bara äta lite frukt och klä oss först.

En glass utomhus skulle inte vara helt fel idag! mums vad sugen jag blev på det :-)

Hoppas solens strålar har nått dig med! Kram och på återseende!


Postat av: Bella

Visst höjer ett bra väder humöret till max :)

Hittade ni någon säng på Mio? funderar på att åka dit och kika eftersom det är så tråkigt utbud på Ikea.

Ha en mysig söndag!

2010-04-11 @ 10:15:40
Postat av: Erika avarar:

Bella: Ja vi hittade en säng på Mio men det var så klart 2 veckors leveranstid på den så det var inte precis som IKEA, att bara åka och hämta ;-)



Men nu är istället en annan säng beställd från MIO och det kommer bli ett litet "projekt" som jag ska skriva mer om när det är klart och sängen är på plats :-)



ha en fin söndag!

2010-04-11 @ 10:20:39
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack, helnöjd än så länge i alla fall!

Åh vad lyxigt, precis en sådan frukost satt jag och drömde om i morse.



Ha en bra dag. kram

2010-04-11 @ 19:33:32
URL: http://houseofsra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: