Äntligen babysim!

Nu är vi hemkomna efter dagens babysim med Ludwíg. Var lite extra kul att vara där idag eftersom vi missade förra Lördagen då vi var sjuka här hemma.
Idag fick vi bland annat träna lite på ett säkerhetsgrepp där barnet skulle börja få vänja sig att vara uppe på mamman/pappans rygg.
Supermysigt var det att ha Ludwig på ryggen och han sparkade för fullt med benen i vattnet och var superduktig när han var på min rygg! mysigt värre är det med babysim måste jag säga. Han var extra glad i babysimmet idag dessutom.
Ludwig somnade som vanligt som en stock efter babysimmet och sover fortfarande sött, det tar på krafterna :-)

Elwira har varit med farfar och ätit glass idag när vi var borta så hon har haft det bra hon :-) Tror det blir glass för egen del lite senare.

Önskar en fortsatt fin och solig (?) Lördag!

Jag & tröttis-Ludde efter dagens babysim. Solig vårdag idag, kolla himlen:-) fotar här med mobilen

Postat av: Josefine

jag vill också gå på baby sim :-)

2010-04-24 @ 16:33:44
Postat av: Sara

Mysigt! Min lilla tjej älskar sitt babysim!

2010-04-24 @ 17:33:44
URL: http://frenchcreme.blogspot.com
Postat av: Carolina

Det är så mysigt med babysim, imorgon är det Bellas tur - ha en fortsatt mysig kväll! kram

2010-04-24 @ 17:39:01
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Janni-snart mamma <3

oo det lät mysigt!!

Ha en fortsatt trevlig lördag! kram

2010-04-24 @ 19:07:24
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: