Acne kan det här med skor

Acne är inte bara grymma på  det där med kläder utan snygga skor är väl inet heller någon nyhet och de kan det här med att skapa vill ha begär. Älskar de bruna heta kilklackarna med remmar, vill bära till jeans shorts och slapp tisha eller skjorta,  solbrillor och en snygg bag på armen.

De svarta kilklackarna/sandalerna känns "klassiska". Jag älskar ju mina pistols i låga modellen och jag gillar att de påminner om den modellen med dragkedjan exempelvis. Ännu en sko som skulle passa till allt, vill haa :-)
Ballerinavarianterna de har i brunt och svart gillar jag mer och mer, tyckte de såg för enkla ut först men det är just det jag gillar nu.




Postat av: Frida

Haha ja det hade man kunnat tro ;) Men jag har känt mig helt förstörd utan min dator, och nu är jag hel igen ;)

Ja Acne gör ju sååå snygga skor! Jag har pistolerna och dom grymt sköna och snygga, passar till allt!

2010-04-27 @ 17:52:17
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/
Postat av: Carro-sthlm

jättefina! skulle behöva nya ballerina skor...

2010-04-27 @ 19:24:07
Postat av: Nina

Dom bruna vill jag också ha! Helst i alla tre färger ; )

2010-04-27 @ 19:45:56
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: