Vilodag med besök

Idag kom Elwiras mormor & morfar hit på besök och fick träffa Elwira efter hon vaknat upp efter sin sovstund efter lunch.
De tyckte att hon hade blivit så stor och duktig sedan sist de såg henne, deras standardkommentar med andra ord :-) Men det händer ju så mycket i utvecklingen hela tiden och bara på en vecka eller dag kan det ju hända ganska drastiska saker och tiden går ju så en dag flyttar hon hemifrån också ;-) det gäller att ta vara på tiden, var dag.

Vi har varit här hemma och umgåtts ätit och bara haft det skönt. Mamma och pappa gick ut på promenad med Elwira men jag valde att fortsätta vara inomhus, har inte alls haft någon lust att gå ut idag helt enkelt.

Det är så mycket tankar som surrar i mitt huvud nu men känner mig väldigt lugn inför förlossningen. Börjar dock bli lite smått besatt av att städa, tvätta och plocka för jag vill att det ska vara tip top här hemma innan bebis anländer så jag har lite svårt att sitta still...
har blivit lite sämre bloggning också, men jag har tusen tankar och ider just nu men när jag sätter mig framför datorn så blir det kortslutning, ja lite som en överbelastning och så blir det ingenting istället.
Måste börja skriva ner vad jag tänkt skriva för jag är lite gravid- virrig just nu tror jag allt :-)


Postat av: Therese

Vet hur det där känns.....ta det bara lugnt så att du är pigg och alert när det är dags!!



Kram

2009-09-28 @ 21:48:38
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Petra

Kul med besök,ja gravidvirrig e lätt att bli hehe kram

2009-09-29 @ 08:51:38
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Tror minsann att du "boar" lite :) Jag är bara i vecka 31, men boar som en tok - har fått för mig att frysen ska vara fylld med mat och kakor, att golven ska bonas (!) och att fönstren ska putsas...

Snart är det dags för dig, längtar för din skull!

2009-09-29 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: