Lite bestyr på vinden & lördgasmys

Idag efter lunch gick jag med lillan till butiken och varit där hela förmiddagen tills M slutade. Är smått slut i kroppen nu för det är lite små jobbigt att springa runt efter Elwira som vill vara överallt och plocka med allting och speciellt kul är det ju vid godiset... ja det tar på krafterna! Men hon har varit duktig som vanligt idag och charmat alla människor :-)
Efter M slutat gick vi dit vi bodde förut, där M:s syster bor kvar och vi har saker kvar däruppe på vinden.
Hämtade lite prylar jag saknat och plastfodralet till vårat mumin babygym som jag ska sälja till en på jobbet och köpa ett nytt.
Jag tänkte först att vi skulle spara det till bebis nr 2 men nu vill jag att bebisen ska få ett nytt och eget.
inte för att hon eller han skulle ha en aning om att det är Elwiras gamla, det är bara jag som vill ha ett nytt helt enkelt.

Det är full aktivitet inne i min mage just nu och bebisen sparkar och grejar runt för fullt, mysbebis!

Nu är jag hungrig och väntar på att maten ska bli klar sedan ska jag nog ta och baka kladdkakemuffins och mumsa på framför någon film i soffan ikväll, ska bara slappa så mycket jag kan efter våran skatt har somnat för natten och bläddra i massa tidningar som jag inte hunnit med








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: