Som julafton & sötsug

Idag höll jag nästan på att bryta mitt löfte och köpa både en brejk & en chokladkaka av bara ren vana i farten, men jag kom på mig själv och hejdade mig innan jag hann fram till kassan för att betala- jag ska ju ha godisuppehåll fram till Fredag. Det är det jag försöker med men sista tiden har jag totalt missat det tyvärr, det blir en ond cirkel och jag blir bara pigg för stunden och sedan jättetrött, nää kroppen mår inte bra av för mycket sött hur gott jag än tycker att det är.
Men på helgerna ska det vara fritt fram att svulla enligt mig :-)

Ikväll var jag och hämtade ut ett STORT paket på närmare 10 kilo med massor underbara saker i, jag satt i vardagsrummet och var lyrisk som ett litet barn då jag plockade upp allt, så roligt! mer om det i morgon...

Ska plocka fram kläder till Elwira nu och borde göra det till mig själv också för att spara tid på morgonen och sedan väntar sängen- natti natti!

Postat av: Ingela

Bra att du inte köpte! Det är som du säger...en vana. Ett invant beteende som nog mer sitter i huvudet än i magen. Vad spännande med paket! :-)



Ellos har en liknande kappa (med luva) som jag köpte till Ida på Zara, också den har ull i sig. Finns i rosa och svart. 349:-

2009-09-22 @ 08:28:18
URL: http://lifeofingela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: