Morgonstund har guld i mun

Igårkväll kom pappa hit efter sin Norrlandsresa och stannade här över natten. Jag vaknade mitt i natten av att jag knappt kunde andas och halsen kändes inget vidare så jag gick upp tog lite nässpray och drack vatten och kunde som tur var somna om.
Jag tror att min huvudvärk den sista tiden berott på att jag faktiskt nu blivit lite småsjuk, men jag känner mig helt okej trots allt, jag är ju inte sängliggande iallafall *peppar peppar*
Elwiras förkylning som kom i Fredag är som bortblåst och hon har inte varit ute sedan i Fredags så nu är morfar ute och går en morgonpromenad med henne. Han är minst sagt en hurtbulle han :-)
Själv sitter jag i morgonrocken och vill inte göra mer än att äta lite mer frukost! Morfar har bland anat plockat vildhallon i Norrland som jag är sugen på att göra någonting av... vi fick även en burk med ny kokt hallonsylt- så gott! Jag tror nog jag ska göra hallonmuffins, det var längesedan.

Ha en riktigt skön Söndag!

Postat av: Sandra

Usch hoppas du slipper bli sjuk! Jag fick en jätte förkylning förra året när Alvin precis börjat förskolan. Gott med egen hallonsylt!

2009-09-06 @ 08:52:01
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vildhallon, så mumsigt!



Hoppas du slipper bli sjuk!

2009-09-06 @ 15:53:28
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: