Minimink

Några egna fina filtar ska bebisen så klart få men det är svårt att välja nu när jag inte vet om det är en tjej eller kille, vill hitta en fin bomullsfilt i unisex modell.

Har istället hittat en annan supermysig filt från märket minimink som jag bara älskar, den verkar så mysig att ha att lägga bebisen på och även snygg som inredningsdetalj. Den honungsfärgade skulle jag nog vilja ha, jag gillar ju vitt men den här i fuskpäls variant tror jag är finare i honung.
Lite dyrare är dom dock.

Finns även sittdynor som passar barnstol/bilbarnstol med 3 eller fempunkts fäste som verkar urmysiga att ha i vagnen. 

Hittade lite text här om minimink: 
 
minimink
är den miljövänliga fuskpälsen som tagit världen med storm. minimink erbjuder en kollektion som ökar mysfaktorn för både bebisen, det större barnet och föräldrarna.

miniminks första pälsfilt lanserade 2003 av Ally Schulz, Austrailen. För Ally var det viktigt att pälsen skulle vara vacker och mysig, fodrad med miljövänlig bomull och tvättbar. Filtarna blev snabbt en favorit som går att använda till det mesta, t ex i barnvagnen, lekmatta och filt.

Även om minimink är främst en barnartikel är miniminks pälsfiltar älskad av alla åldrar. Den största filten passar t ex utmärkt som mysfilt i soffan. miniminks kollektion erbjuder lyxiga åk påsar, sittdynor och även mössor, vantar och tofflor.


Bilder: Bonti

Postat av: CiliaH

Den tittade jag också på när jag väntade Matilda. Ser verkligen urmysiga ut.



Ha en fin dag.



Kram

2009-09-07 @ 14:34:17
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: modellmini ♥

Vänta tills bebisen är född, då är det mycket roligare att shoppa!



KRAM

2009-09-07 @ 15:06:33
URL: http://modellmini.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har en filt till bebisen i present, kanske två så du får hålla dina shoppingtassar i styr :)

2009-09-07 @ 15:38:36
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh dom såg riktigt mysiga ut!

2009-09-07 @ 18:23:11
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: