Lackat o klart

Dessa nya lackleggings från La Redoute kom häromdagen som jag invigde samma dag och dom passar trots min höggravida mage just nu, är lite rädd att de sedan när magen är borta ska vara alldeles för stora istället, men men jag gillar dom just nu iallafall, men de är lite stora i storleken tyvärr. 

Har även köpte ett par byxor med lackdetaljer på utsidan av benen från H&M och som har två dragkedjor på sidan i midjan samt vid bensluten, älskar dom redan och de ska användas flitigt sedan när magen är borta, nu tror jag inte jag får upp dragkedjorna...längar till jag kan få använda dom tilsammans med en fuskpälsjacka!
 


Postat av: Cissi

Jätte fina,vill själv ha ett par,men undrar hur man bäst ska matcha till dem? va ska du ha till dem? kram kram

2009-09-08 @ 15:40:58
Postat av: Erika

Cissi: jag bar lacktightsen från la redoute häromdagen tillsammans med en tunika. Tycker de är lika lätta att matcha som vanliga svarta bomullstights, till lite större tee exempelvis är ju supersnyggt och kofta och skinnjacka/fusk pälsjacka är snyggt till. Heels eller converse till =)

2009-09-08 @ 19:11:46
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: