Guten morgen!

I morse fick jag kliva upp något tidigare för att fixa iordning lillan till sin utflykt. Tycker det är lite klurigt att veta vad man ska sätta på henne nu när det är lite kyligare på morgonen men så ska det bli 20 grader varmt här idag sedan, men lager på lager fungerar alltid :-) Solen skiner redan här och det bådar gott.
När det var dags att kila så väckte jag M som fick gå iväg och lämna henne, det är bra att dela på uppgifterna ibland, jag är mest glad att nu få sitta i morgonrocken en stund extra innan jag ska börja jobba.
M skulle gå förbi bageriet och köpa gott gi-bröd så jag har satt på kaffe nyss tills han kommer tillbaka snart.
ja och nu kommer han också, och magen kurrar för fullt- dags för frulle!

Ha en bra och förhoppningsvis solig Torsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: