Elephants

Jag är kär i dessa fina och underbart söta plagg med elefanter på från märket småfolk! Koftan tor jag är supermysig och varm eftersom den är tillverkad i 60% lammull, 20% viscone och 20% polyamid.
Är bebis nr 2 en tjej så vet jag exakt vilken body jag ska klicka hem :-) Funderar på att köpa en till Elwira, fast jag använder inte så mycket bodys till henne längre- det var jättesmidigt när hon var liten, älskade bodys då men nu vill hon ju inte direkt ligga still någon längre stund och då kan det vara lite småjobbigt med knapparna i grenen :-)


Babyshop


Postat av: Therese

Du får låna mina småfolk grejer till Bebis nr 2

kram

2009-09-14 @ 17:27:32
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: