Inte den sista lediga dagen

Jag verkligen njuter nu när det är en sådan SKÖN höst i år med massor sol, jag känner verkligen att jag behöver solen extra mycket just nu för att ladda upp med energi nu när bebis nr 2 snart kommer.
Jag tror nog bebisen tittar ut lite tidigare än beräknat den här gången, men det gör inget för jag känner mig nästan helt redo, helt redo kan man kanske aldrig känna sig för det är ju såå pirrigt! men jag längtar och väntar för fullt! jag undrar så vad det är för liten därinne och det är fortfarande FULL aktivitet därinne, jag försår inte riktigt hur h*n ens kan röra sig där inne nu? :-)

I morgon är jag ledig och jag älskar vara ledig på Måndagar, för det känns som en förlängning på helgen då, skönt! Förskolan väntar dock för Elwiras del men ska hämta henne efter lunchtid i morgon, för jag vill vara med min lilla skatt så klart så fort när jag har tid och då har hon även fått sin "dos" och lekt av sig lite.

P&K!

 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: