Blöjan i benet

Skrev ett inlägg här i morse men det har inte kommit med märkte jag nu- konstigt Jaja bloggen är ju lite knas titt som tätt.
I morse ringde klockan på mobilen inne i Elwiras rum för jag hade tydligen glömt den där inne igår kväll men det konstiga var att hon inte vaknade och hon brukar till signalen, nu när den dessutom var i hennes rum- men hon brås väl på far sin, för han vaknar knappt av någon signal. Snacka om att sova som en stock!

När jag skulle byta blöja så var hela blöjan längst ner i byxbenet, så på något vis hade hon fått av sig den, trots att hon hade en hellång pyjamas på sig- busungen :-) Så nu får vi väl börja med trosor under pyjamasen, hihi.

Nu ska jag dra fram dammsugaren och njuta av ledigheten och helg.

Trevlig helg!

Postat av: Annas inspiration

hej fina du



trevlig helg önskar jag dig med :-)



stor kram

2009-09-18 @ 16:38:29
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

Hihi vilken sötnos :)

2009-09-18 @ 18:41:21
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: