Supernöjda fröknar

Fick bland annat höra idag av fröknarna på förskolan att de tyckte Elwiras kängor som hon har där på förskolan är såå bra och hur nöjda de var med dom :-) De finns just nu på rea här men just nu bara i stl 20 & 21 kvar, ett bra tips till någon kanske? Gore tex is the shit, med ullstrumpa i.

Jag tycker det är bra att fröknarna har koll på barnens kläder och kommenterar till oss föräldrar vad dom tycker är bra och dåligt, de som är ute så mycket måste ju verkligen ha koll på att barnen är bra klädda och när de ibland kommer med lite extra tips och råd blir jag jätteglad, är nog fler än jag som uppskattar det.
Det är tur att jag tycker det är kul med kläder och skor för det är en ganska stor uppsättning med kläder och extra om byten som behövs där.
Bra material & kvalité är så viktigt, min "mardröm" är att hon skulle komma hem med frusna små fötter eller kläder som läckt in fukt!

Postat av: modellmini ♥

Visst är det kul när man får trevligt feedback fr fröknarna! :-)



KRAM!

2009-10-01 @ 17:01:13
URL: http://modellmini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: