Som på café, fast hemma

Var inte alls sugen att ställa mig och laga lunch till mig själv här hemma när jag kom hem till en tom lägenhet efter frissan.
M hade lyckligtvis tagit med paj från deras butik som jag hittade i frysen, till det slängde jag ihop en snabb sallad så det gick på bara någon minut-perfekt! (la även i gurka & tomat som jag kom på att jag missat ha i efter bilden togs ;)
Blev lite som på café´fast hemma =)

Postat av: Josefine

så gott och enkelt med paj :--)

2009-10-02 @ 14:17:12
Postat av: Annas inspiration

Ser riktigt gott ut!



har du beställt planschen med kakaoögonen nu? ;-)



stor kram & trevlig kväll

2009-10-02 @ 16:48:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: