Höstlov

Den här veckan är det höstlov och det innebär att Elwira inte får vara på förskolan eftersom jag är mammaledig, japp sådana är reglerna. Så det innebär full rulle hela veckan och idag började dagen med att Elwira öppnade köksskåpet där sopptunnan står och rev ut morgonens kaffesump som hamnade över halva golvet, jätteroligt ;-)
Nu är ett sånt där barnsäkert "lås" ditsatt.
Idag ska jag rita och busa med Elwira, ska strax ta fram kritor och papper =)
Men jag ska nog hinna med och blogga även denna vecka när lite tid finns över men det har blivit mindre bloggning nu sedan Ludwig kom och det beror så klart på att det finns mindre tid över och jag vill ägna all deras vakna tid med dom två små. Men jag älskar att blogga och det är lite trist när man inte alltid hinner allt man vill, men man får prioritera.  

Önskar en härlig vecka!

Postat av: T

Har oxå höstlov... om ni kommer ner till skåne kan jag passa Elwira :D

2009-10-26 @ 11:03:59
Postat av: Petra

Jag tycker du e duktig som hinner blogga en jäkla massa ändå;)kram

2009-10-26 @ 14:50:41
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: