Första träffen med Ludwig

Idag fick mormor & morfar träffa Ludwig för första gången och idag blev han en vecka gammal.
När de kom innanför dörren så ägnade dom först all uppmärksamhet åt Elwira innan de kikade på lilleman, det tyckte jag var bra och pedagogiskt gjort för Elwiras skull.

De var även ute på en långpromenad med Elwira och det tyckte hon om, hon älskar ju att vara utomhus.
Var väldigt tyst här hemma när de var borta och Ludwig somnade strax efteråt- konstig känsla faktiskt men jag passade på att vila en stund i soffan så det var rätt skönt.

Det har varit en skön dag idag då allt bara flutit på och jag har redan duschat och gjort mig klar för kvällen och Elwira sover nu så det blir mys i soffan med lilleman och förmodligen en bra rulle att kika på tillsammans med M. Skönt avslut på en skön kväll!



Morfar håller i Ludwig

Lillemans fot!

Ludwig blev en vecka gammal idag!

Elwira, våran älskade prinsessa somnade på två röda efter långpromenaden med mormor & morfar på eftermiddagen

Postat av: sarah

Guu så söta de är! Kul att lilltjejen börjar bli riktigt lik dig! :) måste vara en häftig känsla? Kram

2009-10-10 @ 21:43:32
URL: http://sarahmedh.webblogg.se/
Postat av: Pa

Somnade också på två röda när konduktören hade klippt min biljett.

2009-10-10 @ 22:58:59
Postat av: Therese

Ha ha pappas kommentar att han somnade som en stock :) kram

2009-10-11 @ 11:51:18
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

O jätte fint tänkte, tror att de var super bra för söta Elwira!! Skönt att du fick vila lite med, de e du värd:)



sv: Tack gulligt!! O snällt, känns som att det är mera liv nu än att de bara hänger ner:)kramar hoppas du får en härlig dag med familjen!

2009-10-11 @ 12:25:33
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: