Flowers

Det är underbart att vakna upp tillsammans med lillkillen och ligga och sniffa på honom länge och väl. sedan vaknar våran andra skatt från rummet intill och så är morgonen i gång, mysungar!
fast Elwira är inte någon som gärna vill ligga och mysa i sängen längre så jag passar på att göra det med lillkillen istället som inte protesterar som hon ;-)

Var även härligt att vakna upp och kikade lite extra idag på alla vackra blommor vi fått, känns lyxigt att ha så många fina här hemma just nu. Tusen tack igen!

Orkidéer tröttnar jag aldrig på, en given favorit blomma


Underbar höstbukett med härliga solrosor!

Klassiska röda rosor, alltid lika vackert

Postat av: Nina

Fina blommor! Orkidéer är verkligen vackra.. =) Grattis än en gång till lille pojken!

2009-10-06 @ 16:04:48
Postat av: Carolina

Vilka vackra blommor ni fått :)

2009-10-06 @ 16:30:24
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till lilla underverket!

Jag har tittat in här då och då för att få se om den lilla bebisen har kommit.

Vad roligt att det blev en kille också, för det är faktiskt roligt att ha båda könen -så kändes det för mej när tredje blev en tjej och jag tidigae hade 2 killar iag.



Än en gång GRATTIS!

Kram

/Helena

2009-10-06 @ 18:01:13
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: