vargen kommer? & stulen tvätt

Godmorgon!

I natt har jag vaknat upp av förvärkar men jag reagerar knappt längre nu, för nu har jag haft förverkar varja kväll i flera dagar så det blir lite utav "vargen kommer" effekten nu. men att vakna upp av värkarna, det har aldrig hänt förut så det börjar kanske närma sig nu =) spännande!

Igår föressten så slängde jag in två maskiner med  tvätt och när jag skulle hämta kläderna som låg i torktumlaren + de som var i maskinen så var de borta, stulna! aldrig varit med om liknande, vem f*n tar någon annans tvätt med bland annat ett barns kläder?!
Tvättade nästan alla Elwiras mössor, förutom en som tur var, annars hade hon inte kunnat gå till förskolan idag innan stan öppnat och jag skulle behövt köpa en ny- så onödigt.
Var andra fina plagg som var med där i tvätten som jag kommer sakna, åh att det ska finnas idioter till allt.

Nu ska jag äta frulle och hålla mig borta från tvättstugan så länge det går...

Snart är tanken att jag ska komma iväg på ett efterlängtat frisörbesök och just under de timmarna jag sitter i stolen får jag hoppas på att bebis är kvar där inne! 
 För det här kommer bli mitt sista frisörbesök på ett väldigt bra tag har jag en känsla av, jag vet ju hur det var förra gången, det är inte det lättaste att komma iväg med en ammande bebis.

Ha en riktigt härlig Fredag!



Postat av: Sofia

Fy så tråkigt med de stulna kläderna!



Jag måste berätta en sjuk grej som hände när jag var liten bebis. Min mamma hade tvättat mina kläder och allt blev stulet så jag hade knappt några kläder kvar. Ett halvår senare så får hon se att mina kläder hänger på tork hos en granne!!! Hon visste att det var mina kläder eftersom jag hade fått mycket från utlandet (har släkt där) så de var ju ganska lätta att känna igen. När hon gick dit och sa till så vägrade de erkänna att de hade tagit dem och blev hotfulla. Mamma anmälde men ingenting hände.. De flyttade dock ganska snart efter.



Man tror ju inte att det är sant att någon ska stjäla kläder från en granne, men tydligen kan det vara så illa..



Hoppas du hittar den skyldige och får tillbaka kläderna!

2009-10-02 @ 09:26:27
Postat av: Petra

Spring till frisören:)haha jo det e inte lätt med ammande bebisar att kunna gå ifrån man e verkligen som låst!stjäla tvätt vad e det för monster som gör sånt?usch vilken dåre,ha en toppenfredag kram

2009-10-02 @ 09:28:47
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Therese

Vet inte om hemförsäkringen täcker stölder i tvättstugan...så irriterande. kram

2009-10-02 @ 09:42:32
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmammman

Fy vad irriterande!!! :-( Vilka idioter det finns!



Hoppas att bebis stannar där inne tills du är färdigfrissad ;-) Ha en fin dag!

Kram Nina

2009-10-02 @ 09:58:24
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

Nä, vad surt!!! Själv så har man tvättmaskin i lgh tur. Men i vårt förra bo så hade vi tvättstuga- jag var jämt nojig när ja tvättade mina fina kläder. Stackare!! Nej, man fattar inte vad personer tänker på när de går o tar någons annans tvätt!! Helt sjukt!



Anf förvärkarna- låter som att de börjar hända saker nu:) dock hade ja fövärkar med min prinsessa i nog 2v. vet vad du går igenom:( hoppas bebisen kommer ut snart:)

kram hoppas du får en fin dag!

2009-10-02 @ 10:02:21
URL: http://roxenmo.se
Postat av: modellmini ♥

Nej, gud vad tråkigt :-(((((((((((( Det får liksom bara INTE hända !!!! LIDER MED DIG!



KRAM!

2009-10-02 @ 12:25:06
URL: http://modellmini.blogspot.com
Postat av: Erika

Petra: vad sjukt! det finns då verkligen folk till allt :( Ha en trevlig Fredag!

2009-10-02 @ 13:08:11
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Thina

Åh vad sjukt och trist! :(!

Jag var med om det en gång med när jag bodde i min etta i Viken.. Två tjockare tröjor som jag precis köpt blev stulna + annat. Så ledsen man blev!

Ännu vidrigare att de hade mage att ta ett barns kläder som för er, fy fan!

2009-10-02 @ 13:25:49
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: camila

klä av dej helt naken fis från upp till tå

efter det ska du bränn upp tåmm på elden

2012-01-12 @ 21:39:39
URL: http://wwwaromabutiken.se
Postat av: camila

och det är sant och all var såmm jag säger till dej

och en sak till

du måsste dö åxå

för att du får inte leva mera

du måsste dö på ricktit

och det är sant och all var

såmm jag säger till dej

låt någån sjuta jäl dej

på ricktit

och sen måsste dåmm gräv ner dej under jorden i graven i kyrkan

så att du tror på gud

och det är sant och all var såmm jag

säger till dej

2012-01-12 @ 21:45:56
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: