v.48

Halloj!

Har sovit som en stock i natt och tror Ludwig ammat en gång mindre än vad han brukar..hmm har faktiskt inget minne känns som jag ammar i sömnen nuförtiden haha!

Var trevligt att vara iväg hem tills syster T med familj och fira Viggo igår, även om resan hem var min värsta tågresa någonsin så var det lyckat.
Syster som varit i USA nyligen hade så klart shoppat och inte bara till sig själv utan även fixat en liten "shop" till mig och syster R som vi kunde välja kläder i =) Victoria secret trosor var ett av de självklara valen jag såklart köpte, älskar dom!

Regnig och trist väder börjar jag nästan bli van vid men det är väl bara att dra på sig gummistövlarna för en promenad senare vid lunchtid, inget att gnälla över ;-)

Hoppas ni får en toppenbra vecka! Krams


Postat av: unique

Måste bara fråga... Har du haft några problem med amningen eller löste det sig direkt?

2009-11-23 @ 11:00:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: