Ugglan i natten

Blev ännu en sen natt för mig igår då Ludwig var vaken till två på natten ungefär och när han väl somnat så var jag inte ens trött, fast jag var nog övertrött men kunde inte alls sova så jag plockade och styrde med allt möjligt här hemma till tidig morgon (!) Fick iallafall lite vettiga saker gjorda som att begära föräldrapenning och lite sånna saker.

I morse när Elwira vaknade kunde jag knappt öppna ögonen, man brukar ju säga att det inte går men mina ögonlock var verkligen tunga och gick runt med halvöppna ögon när jag styrde med frukost och klädde henne :-)

Nog en dusch så länge som Ludwig tillät tidigare och efter det har jag suttit och degat framför nyhetsmorgon fram tills nu, skönt när man är trött! Måste nog försöka ta mig en power-nap senare...

Grått och trist väder ute idag men jag hoppas ni får en bra Torsdag!

Update: det är ju Onsdag idag, fick verkligen för mig att det redan var Torsdag, så bra att det inte var så för nu känns det som jag fått en dag "till godo" !

Postat av: Emilia

Är det torsdag idag??



Iaf, har du sett att englasshowroom.com har en rabattkod till de där Yankeecandle (de som luktar nytvättat)... Bara så du vet!



Kram!

2009-11-11 @ 10:36:14
Postat av: Erika svarar:

Emilia: ja herregud vilken koll man har på dagarna :) Kollade den rabatten du tipsade om, men det blir billigare att beställa från amorina.se

2009-11-11 @ 11:39:41
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha XD Tänkte väl att jag inte va så snurrig efter vaccinet.. Försovit mig en hel dag :P



2009-11-11 @ 11:46:17
Postat av: CiliaH

Hoppas du piggar på dig under dagen. Jobbigt när man inte får sin skönhetssömn!



Kram

2009-11-11 @ 12:01:25
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Erika svarar:

Emilia: hihi ja idag är jag trött så en kopp kaffe skulle sitta bra idag tror jag

2009-11-11 @ 12:04:27
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nu fattar jag ingenting, förlåt om jag e tjatig men nu står det ju att det är torsdag igen... eller?



=S =D

2009-11-11 @ 12:10:30
Postat av: Erika svarar:

Emelia: hihi ja det var ett himla tjat men nu står det Onsdag ;-) Ha en fortsatt bra dag!

2009-11-11 @ 12:49:44
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha XD

2009-11-11 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: