True Billy

Älskar mina true religion so jag inte hittat någon ersättare för på flera år nu så det blev att "slå till" på ett nytt par från  samma märke. En ljusare modell med rakare ben, tycker dom  är supersnygga ska förslöka hinna prova dom ordentligt ikväll.
Kom snabbt i mina gamla jeans efter graviditeten så gissa om det är nice att kunna ha på sig jeans nu, även om jag gillar tights ;-)
Det var min syster R som beställt dom men valde sälja dom till mig, perfekt! dessa kommer användas länge länge, precis osm de andra paren och dom är värda varenda krona.
 
Jeans True Religion i modellen billy


Postat av: HANNAH!

Åh hoppas jag också är smal efter jag fött barn, du ser otroligt vacker ut :)

2009-11-09 @ 17:06:18
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ja, det har jag faktiskt aldrig sett men väldigt gulligt isf! :) Allt för att pigga upp vardagen!

2009-11-09 @ 17:39:15
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: