Städryck

Idag har min feber försvunnit och jag känt mig precis som vanligt, lite trött i eftermiddags bara så jag tog Ludwig och gick in i sovrummet och sussade en stund extra på förmiddagen, det är mysigt att ligga och sova med honom och när det bara är han och jag i dubbelsängen så kan jag slappna av utan att känna att jag kanske rullar över honom i sängen, för då få han ligga på M:s sida och ser så liten ut i stora sängen =)

Har legat efter här hemma med tvätt och städ efter Elwiras förkylning och så höstlovet så idag har jag varit flitig och röjjt upp och tvättat allt här hemma. Skönt att ha det gjort till helgen och nu är det mindre prylar för elwira att dra fram, har även fyllt en hel kartong med massor leksaker som bara dras fram av Elwira utan att hon direkt leker med dom som man bara går och snybblar på, hon har leksaker så det räcker.
 Ska bli såå skönt att slänga sig i en renbäddad säng ikväll för nu är jag redan trött, jag som vanligtvis är en riktig nattuggla!

Nu ska jag göra en fruktsallad och se på film med mysbebis på magen =)

Trevlig kväll!

Postat av: Linda

Mysigt det låter, och fruktsallad låter inte fel.

2009-11-05 @ 21:29:15
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: