Lördagsmys

Hallå i regnet!

Blött och trist det är ute i dag, hu jag fryser bara jag tittar ut genom fönstret nu. Nej vart har solen och det fina höstvädret försvunnit? mörkt är det dessutom, nej tur att man har tak över huvudet :-)
Har tänt lite ljus här hemma och ett yankkle candle brinner och doftar ljuvligt i hela lägenheten, mysigt!
Försökte komma  in på h&ms sida för att spana in Jimmy Choo kollektionen, men kom aldrig in, alldeles för många som sitter framför datorerna och vill samma sak förmodligen.

Har suttit en stund med Elwira och ritat med kritor, fast det är inga låna stunder hon gillar att hålla på med det, nej här ska det vara full rulle och nya bus på G non stop!
Det känns verkligen som hon blivit så stor och duktig nu, det är roligt att se. Och skillnaden känns ju enorm i jämförelse med lillebror! men han växer så det knakar och tänk vad roligt det kommer bli sedan när de kommer kunna leka med och få ännu mer glädje av varandra.

Tänkte försöka rensa lite bland Ludwigs kläder idag, han har ju snart redan vuxit ut 62 i storlek. Nu hör jag Elwira i hallen, runtklampandes i mina boots- så allt är som vanligt här hemma ;-)

Trevlig Lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: