Brio / hello kitty

Jag älskar BRIO:s klassiska träleksaker och dessa med Hello Kitty tema är inte ett undantag, rosa! kan inte bli sötare.
En vit klassisk spis har jag spanat in till Elwira som hon skulle kunna få när hon blir något älldre men den här rosa är riktigt söt, men en vit är nog lättare att smälta in.
Den rosa barnvagnen måste vara en dröm för en liten tjej runt tre år och upp kan jag tänka =)


lekmer

Postat av: Josefine - Glamourmaman

Visst är Brios leksaker underbara och dessa rosa är ju helt ljuvliga! Vi hade en vit spis för inte så länge sedan tills Maximillian bestämde sig för att klättra upp på den. Den gick sönder så nu måste jag hitta en ny. Funderar lite på den som IKEA har...



Hoppas du får en underbar dag!



Många kramar <3

2009-11-27 @ 11:28:07
URL: http://glamourmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: