Seven pounds

Känns inte alls som att det är Måndag idag, helgen passerade så fort. Iallafall igår satt vi och kollade på Seven pounds med Will Smith. Filmen var riktigt bra men den första tredjedelen förstog man ingenting men sen när det gått ett tag så började vi hänga med och pusselbitarna föll på plats. Jag hade ingen aning vad det var för film innan vi satt på den så jag hade inga förväntningar.
Men filmen var verkigen riktigt bra och sevärd, lite seg kändes den ett tag dock. Vacker film men OJ vad sorglig på slutet! känslig som man blivit så föll både en och en annan tår från min kind..
.
 
Nej nu ska jag hjälpa M i köket så vi får i oss lite lunch här hemma snart, blir enkel men god lunch korv stroganoff och fullkornsris, det var längesedan vi åt, mums! Sen ska jag och Elwira ut på promenad så vi får lite luft.
M var hos läkaren på förmiddagen för han har inte känt sig helt okej, och läkaren konstaterade att han hade halsfluss så nu har han fått penicillin.Stackarn nyss har han haft influensan och nu kom det här, han har varit mer sjuk nu på kort tid än vad han nånsin varit under de åren vi varit tilsammans.
 Han verkar dock inte ett dugg sjuk men nu när han fick reda på att han hade halsfluss så som blev han "Sååå sjuk" som han säger, haha ja killar när de är sjuka, vilka mesar!

Postat av: ullrika

haha! ja. hur skulle världen se ut om grabbarna skulle föda barn!



ps. jaaaa. jag veeet. taskig kommentar, men jag kunde inte låta bli!! stackars pojkar när ni är sjuka... moahaha!

2009-03-03 @ 00:16:21
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: