Robinson 2009

Strax börjar Robinson och det tror jag kan bli rätt kul att följa även fast det kan vara lite löjligt. Har gillat det programet när det gått tidigare, och det ska tydligen vara riktigt tufft i år?
Jag skulle nog kunna tänka mig att ställa upp i det programmet OM jag fick ta med mig en rakhyvel kanske :-) men deltagarna fick tydligen inte ta med sig en endaste personlig grej i år läste jag.
Smutsigt hår skulle jag nog kunna överleva med en tid och att känna sig allmänt lortig, det är ju en tävling :-)... men att vara orakad? nej det skulle jag inte klara av...lianer under armarna, nej tack! *haha*

Postat av: Josefine

Inga roliga deltagare i år verkar det som =/

2009-03-21 @ 21:57:57
Postat av: Sessan ☆

Önskar dig en super helg ;D



Kram Sessan

2009-03-21 @ 23:36:45
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Ingela

Ha ha! Jag håller med, skulle en rakhyvel få följa med så vore det lätt!

2009-03-22 @ 08:00:38
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: