Mars- det är min månad!

Tiden tickar verkligen på i turbofart nu och det är redan Mars, som är min månad för den 31:e fyller jag år.
Då har förhoppningsvis våren kikat fram på allvar, för det brukar nästan alltid vara solsken på min födelsedag.
 Även mina två storesystrar fyller i den här månaden, det är kul.
Det är trevligt med födelsedagar men tänk vad mycket roligare det var när man var yngre, nu firar vi inte speciellt mycket längre för det känns ju inte lika speciellt och betydelsefullt längre tråkigt nog.
Något som däremot ska bli extra kul att fira blir Elwiras 1-års dag, för det är stort :-)

Önskar en härlig Söndag!

Postat av: Ingela

Jag skrev precis på min blogg att det är så skönt att det är mars nu! Officiellt är snart våren här!



Jag ser också fram emot att fira Idas födelsedag, lite drygt en månad efter Elwiras blir det! :-)



Ha en fin dag!

2009-03-01 @ 11:26:03
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Marie

Å, vad härligt! Jag fyller oxå snart.. Får man fråg ahur gammal du blir? är du 22 nu som det står vid ditt foto? =)

ha en fortsatt härlig dag!

2009-03-01 @ 15:26:03
Postat av: Erika

Marie: Ja det stämmer bra, fyller alltså 23 =)oj vad gammal man blir ;-)

2009-03-01 @ 15:45:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sagolikt by Perla

Höhöhöhö, en annan blir 30 (!) nu i mars, om exakt två veckor! :-o

2009-03-01 @ 20:41:15
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: