Måndag= nystart

Det som är skönt med Måndagar är att det känns som en nystart! Igår var det inte min dag, men inatt fick jag en skön nattsömn och nu har jag nya krafter igen.
Måste göra lite ärenden på stan idag och köpa lite nödvändigheter som har tagit slut.
Har ingen brådska så jag ska passa på sen efter lunch när M kommer hem så kan jag gå en sväng utan Elwira, för jag tror att hon tycker det är mycket roligare att busa med pappa eller vara utomhus än att sitta i vagnen runt på stan förmodligen.

Hoppas ni får en bra start på den här veckan!

Postat av: Therese

Hoppas du får en bättre dag idag. Iiinte kul med sådana dagar, suck. Har du kommit fram till nåt inom hårfronten på galan? :)

2009-03-30 @ 15:01:41
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Carolina

Vill tipsa om min nystartade tävling på bloggen :) Ha en underbar dag! kram

2009-03-30 @ 15:28:29
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: