H&M home hos oss

Jag beställde aldrig något samma dag som H&M släppte sin home kollektion, jag glömde helt enkelt bort att lägga ordern trots jag klickat i det jag ville ha i varukorgen. Men vilket fall så gjorde jag det för någon vecka sedan och igår kom paketet. Överkastet tvättade jag eftersom det luktade lite överskottsfärg(?) Men nu är det torrt och jag bäddade med det nyss. Gillar det vita fräscha samt att det är quiltat mönster och materialet är skönt.
Badrumsmattan och handukarna känns fina i kvalitén´så jag kommer absolut beställa mer från H&M:s kollektion nu.
Överkastet

Badrumsmattan

Handdukar

Postat av: Lina

Snyggt överkast!

Me like!

2009-03-11 @ 10:21:18
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Anna, mamma till 2 sessor

Har likadant till vårt badrum! :-) Har tänkt köpa överkastet med men vill gärna ha ett i svart, fanns ju inte ;)

2009-03-13 @ 15:30:20
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: