Happy Monday

Ny vecka igen och jag har lite tråkigt pappersarbete att fixa med idag och några samtal att ringa, måste även gå och planera lite med min nya chef i morgon som jag aldrig träffat tidigare men som verkar jättetrevlig.
 Men sen alla "måsten" är avklarade så har jag roligare saker att se fram emot. Kommer förhoppningsvis åka till Norrköping nu i veckan och gratta syster R som fyller år och bo hemma hos mormor och morfar och förhoppningsvis träffa mina bästa vänner. 
I slutet av veckan ska jag vidare till Stockholm och bo hemma i syster T och hennes sambos nya lägenhet. Det ska bli roligt :-) Så det blir jag och Elwira som åker och pappa blir kvar här hemma och ska jobba.

Men nu ska jag ta tag i lite pappersgöra, ska försöka bli snabb klar så jag kan ägna mig åt roligare saker sen.

Happy Monday! *hrm*

Postat av: Lina

Spännande att börja jobba! Vad kommer du jobba som?

2009-03-09 @ 13:26:28
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Josefine

När och med vad ska du börja jobba?



Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-09 @ 16:55:39
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som en trevlig vecka bortsett från alla måsten. Å andra sidan har man inga måsten alls blir nog det övriga inte lika roligt heller...:)



Ok. Ja att åka kvällen innan hade ju kanske varit det ultimata, rå om sigsjälv lite och krypa ner i bädden tidigt. Vakna fräsch, utvilad och kunna piffa till sig i lugn och ro. I mitt fall känns inte det som något direkt alternativ eftersom jag fyller år dagen innan och då vill man ju gärna vara hemma bland när aoch kära, dock blir det en riktigt kul helg förhoppningsvis:) Hem någongång på förmiddagen ja, efter brunchen.

2009-03-09 @ 17:20:55
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: