Godmorgon Torsdag!

Vaknade upp och kände mig ovanligt pigg i morse, för att vara jag. Vandrar vanligtvis runt som en zombie innan jag vaknat men idag var jag pigg redan från start- härligt! det måste vara den här känslan morgonpigga människor har?
Undra om man kan bli en morgonmänniska efter att ha varit en nattuggla hela sitt liv? jag tvivlar på det.

Elwira väckte oss åtta i morse och nu har vi ätit god frulle här hemma och alla är påklädda utan jag, men ska strax byta om för en promenad strax. Solen har redan kikat fram så jag tror det blir en toppenhärlig dag! Jag kan inte sluta tjata om solen, för den är min bäste vän såhär års, jag går på solenergi :-)

Ha en härlig och förhoppningsvis solig Torsdag! Idag måste jag föressten köpa tulpaner, för nu är våren verkligen här. Kramiz

Postat av: Ingela

Maken är precis som du, han är en zombie på morgnarna. Kan ta några timmar innan han är helt vaken :-) Jag vaknar till på en gång och är rätt pigg på morgnarna. SOlen är underbar!



Ha en fin dag!

2009-03-26 @ 09:31:56
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej!

Ja jag är också som en zombie om morgnarna, men det har faktiskt blivit bättre sen jag slutade snooza bort halva morgonen och fick stressa iväg barnen till skolan.

Sen aå kan jag iofs inte äta frukost på en gång, jag måste vakna till liv innan jag äter.



Ha en bra torsdag!



Kram!

2009-03-26 @ 11:29:10
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: