Fredag


Tunika-Monrow
Jeanslegging- Gina tricot
Blått ribbat linne- American eagle
Helsvarta snekers- Converse

Postat av: Malla

Tack för länken, när jag ´kom in dit kom jag på att jag visst hört om det förrut. Från dig tror jag. =)

2009-03-20 @ 20:17:35
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Therese

Lika söt som alltid:)

Nej det behöver absolut inte vara en dyr klänning, huvudsaken är ju att den är fin tycker jag. Jag kan tänka mig att det kommer bli väääldigt blandad klädsel med allt från enkla klänningar till kanske tom "balklänningar". En Herve Leger klänning är jag supersugen på men inte bara till galan utan lite som en investering, dock känns det kanske inte helt motiverat när man är mamamledig hihi men vi får se...:) Har inte bestämt klädsel till Sagas dop än heller så jag funderar om jag ska köpa en finare som jag isnf kan ha till båda tillfällena.

2009-03-21 @ 08:39:17
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: