Elwiras namnsdag!

Satt nyss och kollade lite i min kalender och såg att jag ringat in denna dag och såg då varför, Elwira har ju namnsdag idag, och hennes första med sitt tilltalsnamn dessutom =)
Nyss ringde mormor och morfar och grattade också.
Min lilla tjej! Otroligt snäll och glad är hon hela tiden, hon är så himla härlig! *Massa kärlek*

Postat av: Elin

Åh... Grattis Elwira! Tyra hade sin första namnsdag bara någon vecka efter att hon föddes och igår "firade" vi hennes andra namn, Maria.

Hoppas att lilltjejen har en bra namnsdag!

2009-03-01 @ 16:43:39
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Maya & Maximilians mamma

Åh det har jag missat! Min Maya heter Elvira i andranamn efter min mormorsmor:) Jättefint namn tycker jag!

Hoppas ni har haft en mysig namnsdag!

2009-03-01 @ 19:08:57
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: ullrika

åh! grattis!



jättefint foto på tofsen här ovanför förresten. vad gör lite suddighet när känslan är den rätta!



å så måste jag säga en grej. en av anledningarna till att jag tycker så mycket om din blogg är att du alltid skriver ganska osentimentalt men kärleksfullt om Elwira! jag har aldrig varit särskilt förtjust i folk som beskriver sina kids som "snuttegull" och "mamsens lilla sötkaka". inte för att deras kärlek till sina ungar skulle vara mindre (eller mindre värd) utan för att den liksom blir så himla pastischig. hoppas du förstår hur jag menar och inte tycker jag är knäppgök...



krams!

2009-03-01 @ 22:28:25
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: