utväxt...

det var knappt 6 veckor sedan jag var hos frissan och färgade ut växten enligt min kalender men jag har redan en rejäl ut växt som inte ser alltför rolig ut.
Håret sägs ju växa mer på sommaren men mitt hår känns tunnare än någonsin men det orkar jag inte ens tänka på längre.
men växer verkar det ju ialafall göra eftersom ut växten har kommit så fort.
Idag har jag en fläta i luggen och då blir iofs utväxten ännu mer synlig, så det blev inte så jättesnyggt, men det får vara så idag. 
Måste boka en tid och förhoppningsvis få en tid snarast för det är inget snyggt alls att ha den där kanten och nu vill man ju se lite sommarfräsch ut, så gott det går

(update; bilden från dagens outfit. Här ser man utväxten ganska bra, fast det ser sämre ut i verkligheten än på bilden)

Postat av: Sofia

Mitt hår växte som ogräs när jag var gravid! Kan säkert ha med det att göra.

2009-06-21 @ 22:27:27
URL: http://sofiaisobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: