Utmaning

Jag har blivit utmanad av Nina

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Skulle skänka en del till välgörenhet och sedan så skulle jag bjuda med kompisar och åka utomlands! och gå på något riktigt lyxigt spa, åka till NY och shoppa ,barnprylar, heminredning... ja pengarna skulle jag inte ha några problem att göra mig av med så en stor del skulle jag faktiskt spara till framtiden

Vilken svordom använder du mest?
F*n.. ja jag vet man ska inte svära och jag tänker på det varje gång jag svär! men det hjälps inte alla gånger...

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det gjorde jag, satt bänkad framför "disneydags", "my little pony"  och allt vad det var på kvällarna framför tv:n

Hur många syskon har du?
två systrar

Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing?
Piercing i naveln och hål i öronen

Vad har du för väder just nu?
Regn

Vad åt du till lunch senast?
till lunch senast (igår) åt jag skinksallad med pasta och ost

Kan du vissla?
ja det e klart :-)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Många Astrid Lindgren filmer :-)

Har du en stationär eller bärbar dator?
bärbar

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svenska och psykologi

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Försök göra det bästa av situationen

Får du dåligt samvete efter att ha ätit kött?
Nej

Har du åkt moped någon gång?
Ja och blivit skjutsad och ramlat så jag har ett ärr kvar på mitt ena knä

Vad lyssnar du på nu?
Regnet som smattrar här utanför

Postat av: lejla

den va lite klurig :D

2009-06-13 @ 11:40:37
URL: http://lejlla.blogg.se/
Postat av: bente

ett kärleks ärr ifrån mig

2009-06-14 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: